lördag 25 september 2010

Svampion!

Oj, oj om ändå mina ben kunde bära mig lite lättare. Kommer just från skogen efter att ha fyllt nästan en hel kasse med BARA kantareller, gula härliga goda fantastiska kantareller. Det finns verkligen hur mycket som helst just nu. Ut och plocka! Fast gå inte i min skog! Den ligger ... nej, visst nej. Det som hindrar mig från att gå längre än två timmar är knät som värker. Mötte min ortoped häromdagen och han gav förhoppningar om en snar operation. Tänk att kunna gå normalt igen! Kommer jag någonsin att kunnna göra det?
Igår intervjuade jag Anders Falk från legendariska synthduon Adolphson& Falk med anledning av den box som släpps den 10 0ktober i år och naturligtvis heter 10.10.10. Magiskt datum kanske?
Kul med en arkitekt som nästan ofrivilligt är popidol vid sidan av. "Ljuset på min väg" är min favorit från boxen.
Nu kan du läsa Succé på nätet här. Där kan du läsa mina Succiser om just svampplockning. Nu måste jag sätta mig och rensa någon timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar